Ostukorv

PIRELLI TRUCK (VEOAUTO) TUTVUSTAB UUT TOODET LINE R:01 II

Uudised / PIRELLI TRUCK (VEOAUTO) TUTVUSTAB UUT TOODET LINE R:01 II (23.10.2015)
Pirelli uued  rehvid on vastupidavuse ja ohutuse suhtes veel üks samm edasi. Võrreldes esimese generatsiooniga kindlustavad uued rehvid veel suurema läbisõidu, tugevama haardumise ja parema veo lumel.
Juba väga kõrged kvaliteedistandardid saavutanud toote parandamine ei ole lihtne ülesanne, aga Pirelli on selle R:01 rehvide järgneva generatsiooniga saavutanud, astudes seega olulise sammu edasi.  Alustades SATT struktuuri ja teiste innovatiivsete tehnoloogiatega, mis on 01 Seeriale iseloomulikud (näit kuusnurkne randitross,  täielikult kummiga ümbritsetud randitrossid, ja kahekihiline trossimaterjal), on toodet tänu uutele koostisosadele isegi veel parandatud, kasutades suuremat silikoonikogust ja teisi uuendusi randimustris (FR:01 II jaoks). Ja tulemus? Suurem läbisõit, parem vastupidavus randipiirkonna sisselõigetele ja parem haardumine (nii kuivades kui märgades oludes).

Et vastupidavust ja taastatavust veelgi parandada, esitleb R:01 II pakitud rantidega mähist (BWC).

TR:01 II on andnud ka suurema veojõu lumel, nii palju, et need rehvid on isegi läbinud EU homologatsioonitesti ja võivad nüüd kanda 3PMSF märki.

Rohkem informatsiooni Pirelli.com



PIRELLI ESITLEB 01 SEERIA KONKURENTIDEGA VÕRDLEMISE TESTI VIDEO KAUDU

Et kontrollida jõudluse optimaalset vahet, võrreldi  Pirelli Truck toodet mõnede meie juhtivate konkurentidega (1) ja viidi läbi kaks väga täpset testivooru: üks kütusekulu hindamiseks ja teine pidurdamise toimimiseks märjal.

(1) BRIDGESTONE: Ecopia H-Steer001 / Ecopia H-Drive001 / R109 Ecopia

CONTINENTAL: HSL2+ ECO-PLUS / HDL2+ ECO-PLUS / HTL2 ECOPLUS

GOODYEAR: LHS II+ Marathon / LHD II+ Marathon / LHT II+ Marathon

MICHELIN: XZ Energy Savergreen / XD Energy Savergreen / XT Energy Savergreen

Kõik rehvid – mõlemad Pirelli’d ja need meie konkurendid – on osa tavapärasest toodangust ja on turul saadavad, seega ei ole tegemist spetsiaalselt konstrueeritud rehvidega.

Siin on tulemused.

KÜTUSE SÄÄSTMINE: ESMAKLASSILINE TULEMUS

Testimine toimus kahes järgus: ühe eesmärgiks oli mõõta kütusetarvet, see viidi läbi Nardò´s; teine, hindamaks pidurite tööd märjal pinnal, viidi läbi Vizzola testrajal.

Esimeses testis kasutati kokku 60 rehvi (12 igast kaubamärgist) ja teises 30 (6 igast kaubamärgist).
Pirelli rehvidest testiti H:01 (315/80 R 22.5) ja ST:01 Neverending Energy lines.
Nardò rada on oma omaduste poolest kütusekulu hindamiseks ideaalne. See 12.6 km ringrada võimaldab sõidukil hoida ühtlast kiirust, et tagada testi optimaalne korratavus: tingimused jäävad kõigil kordadel samaks.  Erinevalt sellest, mis võib juhtuda avalikuks kasutamiseks mõeldud teedel testide läbi viimisel, ei saa  testimist mingil määral mõjutada välised faktorid (nagu liiklus).
Testimiseks kasutati kahte Iveco Stralis 500 veoautot koos Schmitz poolhaagistega ja identset koorma massi ning nende veoautodega läbiti  kokku 460 km igat kaubamärki rehvidega. Kui test oli täpselt poole peal, siis vahetati rehvid ühelt veoautolt teisele ja kütusepaagid kaaluti. Veoautod sõitsid täis koormaga (40 tonni) ühtlase kiirusega 100 km/h, et jäljendada ja ületada tavapäraseid kasutustingimusi ning suurendada kütusekulu.
Enne testi alustamise sõideti rehvid sisse ja toodi ideaalsele temperatuurile. Testi vältel hoiti rõhk kontrolli all Cyber Fleet´i abil, see on elektrooniline sensor, mis jälgib rehvide seisukorda reaalajas. See on väga oluline aspekt, arvestades asjaolu, et rehvirõhu langemine 20% võrra alla optimaalse taseme tähendab kütusekulu suurenemist 3% võrra.
Igal juhul läbisid veoautod kogu 460 km ühe päeva jooksul, et vältida rehvirõhu langemist öise seismise järel.

Pirelli rehvid esinesid suurepäraselt ja säästsid kütust 3.5% võrra võrreldes meie eelmiste liinidega, mis vastab umbes 2,200 eurole sõiduki kohta aastas.  Ja see tõestab seda, mis on näidatud EU sildil, et Pirelli veoauto rehvidel ei ole midagi, mida seoses energia efektiivsusega konkurentide puhul kadestada. Tegelikult on ettevõtte poolhaagistele mõeldud rehvid ainsad, mis on teeninud topelt-A (energia efektiivuses ja märjal haardumises) neis testides kasutatud rehvisuurustele (näit 385/65 R 22.5).

Vaata videot >

MÄRJAL HAARDUMINE (MÄRG PIDURDAMINE): OMA KLASSI PARIM

Pirelli’s Vizzola Ticino rada oli koht, mis valiti rehvide märjal testimiseks.
Test viidi läbi detsembris, kui temperatuur oli 5°C ümber . Et rehve tõsiselt proovile panna, otsustati neid standardsel märjalt haardumise pinnal mitte testida, aga hoopis libedal kehva drenaažiga betoonrajal. Sel puhul, erinevalt Nardò rajast, testisime me rehve traktoril üksi. Kasutasime jälle Stralis 500, aga ilma poolhaagiseta. Veoauto varustati turustandardiga konfiguratsiooniga, reguleeritavad rehvid esiteljel ja topelt paigaldatud sõidurehvid tagateljel.
Kui veoauto on teel, tekkivad kõige ohtlikumad vihma või lumega seotud olukorrad siis, kui sõiduk on tühi, seega viidi testimine läbi vaid 70%-ga lubatud maksimaalsest koormusest. Märjal haardumise testimiseks kasutasime samuti üksikut veoautot, et mitte võimaldada olukordi, mis oleksid tulemusi moonutanud, nagu ABS ja iga veoauto pidurdussüsteemi mehaanika.
Ja kuidas viidi test läbi? Juht lähenes märjale rajale umbes 60 km/h kiirusega ja vajutas siis piduripedaali täielikult alla. V-kasti süsteem (mis on GPS liik, mis on võimeline mõõtma sõidukil, millesse see on paigaldatud, nii kiirust kui aeglustust) mõõtis pidurdusteekonna alates 50 kuni 20 km/h.
See võimaldab registreerida veoauto aeglustust pidurdamise ajal, elimineerides pidurdamise alguse ja lõpu kõikumised, mille põhjuseks on ABS või muud faktorid, nagu hõõrdumine, mis võib mõjutada hindamistulemusi.”
Märja hõõrdumise testis näitasid H:01 Energy rehvid, et need on tõesti oma klassi parimad.  Ja see ei tohiks tulla üllatusena, sest märjal (ja lumel) toimimine on alati olnud üks Pirelli tugevusi. Kui panna see numbritesse, siis oli Pirelli rehvide pidurdusteekond koguni 4.9 meetrit keskmisest lühem, see on tulemus, mis kinnitab täielikult teenitud EU märgise tipptulemust.

Vaata videot >

Tänased superpakkumised:

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner